2014. december 22., hétfő

229-230

levelek


mindig is érdekelt, hogy csinálod ezt az egészet.
vajon te gerjeszted a sok hülyeséget körülöttem, vagy csak úgy megtörténnek a dolgok?


szeretsz még? láttad kivel voltam? fújtad a szelet? sütötted a napot?
emlékszel még? belelógattad a fejed a nokedlibe?
merre járkálsz? sokat utaztál? újjászülettél valaki testében? ezt te bújtattad ide? te sodortad elém a tésztát?
láttad mit csináltam? láttad, hogy csináltam? segítettél átkelni a zebrán? te voltál az a szép nagy fa? te lyukasztottad ki a biciklim kerekét? te voltál, aki pofon vágott? miattad vagyok most máshol, mint ahol szeretnék?
segítesz mindig? vagy csak néha?




válasz levél -igen egy, mert egyben válaszoltál tegnap-

egyetlen egyet szeretnék.
hogy elfelejts örökre. 
hogy szívedből űzd ki ezt a felesleges 
láthatatlan baráti szerepet. 
űzd ki a vadat a kis testedből, 
aztán engedj be oda másik kettőt, 
sőt 
sőt
vedd kezedbe az életed. 
nem tehetem helyetted.
nem tettem semmit nélküled.
a rossz barátok, s a jók
mind miattad történtek.
s akik valaha is elmentek, 
mind miattam feleltek.
nem tűrsz meg magad mellett
mást, csak engem,
vagy az emlékem.
vedd úgy, most újra kezded.
holnap nem emlegetsz, 
holnap nem esve kelsz.
holnap végre felkelsz,
s talán féled, ahogy felemelkedsz.
légy bátor, erős, 
főnixként verdess,
repülj messze, vagy közel,
de ne jussak eszedbe.
nem gondolhatsz már rám,
ezt vésd a kis fejedbe.
ünnepeld az új esztendőt,
így lesz motivációd lehengerlő.
huszonkettő van, de még a hó is eshet;
ha megígéred, mostmár tényleg elfelejtesz.





a.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése