2014. június 27., péntek

217 hamis pajtásom van

nem igazán foglalkozom a bosszúval; aki valaha is bántott, annak úgyis a saját karmájával kell szembenéznie.


még így lassan 22 évesen sem tudom elkerülni, -talán soha nem is fogom- hogy ne csámcsogjanak rólam az emberek.



egyébként az egész hetem egy bazi nagy de ja vu érzés, amivel nem tudok túl sok mindent kezdeni.. végre lezártam magamban rgy halom régi dolgot, visszaolvastam minden -kicsit sem túlzok- bejegyzésemet, és rájöttem, mennyire más most az életem, mint amit hittem, hogy lesz.

ez a rövid haj dolog sok embert megrázott, sőt olyanok is felkerestek, akikkel évek óta nem beszéltem, ezzel az indokkal: mi van a "sosem vágom le a hajam" dumával aliz?! 

nos, semmi. csupán annyi történik, hogy amíg a hogylétemmel nem törődtök, a kinézetemmel és a frizurámmal annál inkább. bájosak vagytok, igazán elragadó népség! 

gratulálok minden további pajtásomnak hitt alaknak, hogy egy olyan lánynak hisz helyettem, aki a hátuk mögött leostobázza, és még ki tudja minek hordja le őket .

sőt gratuláció, mi több, mély tisztelet jár magának a lánynak, hogy ilyen szépen szerepel.


ne féljetek, bosszúm sosem lesz, csak hatalmas mosolyom, amiért tudom, hogy egyszer ennek a lealázásnak a dupláját kapjátok vissza, saját filmetek producerétől! majd mikor el jön a nap, hogy segítséget kérnétek tőlem, akkor jöttök rá, már a nevemet sem tudjátok.


és akkor leszek igazán boldog.





szevasz tavasz, alizt már senki sem hívja aliznak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése