2011. augusztus 15., hétfő

státusz: maradandó

ha elromlott, javítsd meg
ha megszeretted, szeresd továbbra is
ha megutált, szeresd továbbra is

Nem igazán tudok mit mondani, sajnos őket elvesztettem, de valamiért mégis keresem a társaságukat. Mókás a szituáció. Keresek, de nem találok, ők nem keresnek, és sosem találnak. Valamiért nekik minden olyan, mint egy alma. Kívül ragyog, belül pedig vagy mérgezett, vagy rohadt. Persze én vagyok a boszorkány, aki átnyújtja a kukacos almákat.

Ilyenkor részben kicsinek és elveszettnek érzem magam, részben pedig veszettül szárnyalónak és boldognak. Elveszett vagyok, mert nem itt lenne a helyem. Kicsi vagyok, mert csak értékesebb életek voltak rám hatással. Szárnyalok, mert Ő velem van. Boldog vagyok, mert mindezeket átélem.



A maga tökéletlenségével, elvarázsol a saját létem és magával húz a boldogságba.






szevasz tavasz, aliz voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése