2012. június 12., kedd

mert akartam mesélni

Kalóz.

Ismertek kalózokat?

Én egyet ismerek. Nincs kalapja, se falába, se papagáj a vállán, de még hajója sem.
Valójában nincs semmi rajta, ami kalózos. Mégis az. Van benne valami, amitől kalóznak érzem.

Hányszor írtam le az elmúlt 4 sorban, hogy kalóz?
Oké abbahagyom, ígérem: D





~ Szakadatlan eső. Egy deka napsütés nincs Pécsett, és igazából zavar.
Igen, zavar, hogy nem süt a nap az utolsó előtti napomon. Marhára zavar, zavar, zavar, zavar.

Én is meg vagyok bolondulva. Besűrűsödik a levegő a fejemben, és sípol.
Nem működik a szívem és inkább kilépnék a legelső kijáratnál. Szeretném azt gondolni, hogy nincs értelme, de mégis látnám értelmét.
Nem fogok felesleges dolgokba belekezdeni, de folytatni sem.

Van valami, ami nem ugyanaz, de még hasonlítani se hasonlít; kár, hogy csak most tűnik fel úgy igazán.

Másodszorra kúrtam el a dolgot. Sajnálom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése