2011. január 25., kedd

butaságok halmaza, köszönet

Tegnapról mára.
Tegnap kaptam igazán hideget, bele a nyakamba. Azt hiszem, részben az igazság fáj, és hogy túl nagy a magamba fektetett bizalom.
Másfelől, 3 jófigura felvidított, avagy lelket öntött belém.
Ma pedig varázslatnak voltam szemtanúja, és nevettem azokon, akik furán néztek, milyen fullos nyakláncot hordok, ami egyébként csak egy fényképezőgép volt: )
Az első, akiről tudom, hogy sosem engedi, hogy feladjam, és velem együtt küzd, szinte úgy érzem noszogat, de kis lépésekben mégis haladok előre. Ő az én egyetlen biztos pontom, imádom-szeretem. ♥
A második, akit bátyámként szeretek, és habár jó rég nem találkoztunk, legnagyobb rajongóim közé tartozik.
A harmadik, de nem utolsó sorban ücsörgő lábat lógató ember pedig, egy új forma.
Valahogy nem is olyan új, valamiért saját magam felfogását és érzéseit fedeztem fel benne. Csak éppen ő az ellenkező nemhez tartozik.
Az egyetlen ember, akinek a szótlansága kicsikét sem zavart. Sőt inkább jól esett.
Fura, de érzem, hogy új barátra leltem személyében. Egy apróságot ígért, de másnak még egy ilyen ígéret megtartása is nehézségeket okoz.

Köszönöm a délutánt és a támogatást : ) ♥


Mellesleg sziasztok az új olvasóknak, kíváncsivá tettetek, hogy kik vagytok: ) szép estét nektek is.



szevasz tavasz, aliz voltam ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése