2011. január 5., szerda

tartózkodj

Menj minél messzebb a vágánytól, még elsuhan melletted az életed.

Sosem kértem, hogy legyél olyan, mint Ő. Talán a saját kis világomban eldöntöttem, hogy te vagy Ő. De akkorsem kértelek. Tényleg.
Sosem kértem, hogy azt mondd a legjobb barátod vagyok.
Sosem kértem, hogy mindig keress.
Sosem kértem, hogy elgyere.
Csupán annyit kértem, én hadd szeresselek.: ) Mint jó régen Őt. Igazából, csak elviselned kellett volna, meg párszor a válladat nyújtani.
Valamiért ez nekünk nagyon nem ment.. vagyis inkább neked. Vártam, hátha majd holnap úgy fogsz rám le nézni, mint óriás a törpére. Küszködés volt csak.
Ég és Föld vagyunk. Míg én szállok, repülök egyik ágról a másikra, addig te görcsösen kapaszkodsz a múltba. Még nálam is jobban ragaszkodsz a régi énedhez.
Talán majd egyszer újra látjuk egymást Bföldváron.. csak ez már a véletlen műve lesz, nem egy jóhiszemű kislány várva várt álma.

Inkább arra kérlek, hogy tartózkodjunk, mint a fejesek a parlamentbe. Nem akarok felőled hallani, mert te nem az én barátom akarsz lenni. Valaki teljesen mást keresel.
Remélem egyszer megtalálod a sok hazugság mögött.



szevasz tavasz, aliz voltam : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése