2012. október 21., vasárnap

szilánkosra

Nem telt el óra, hogy ne gondoljak arra a végtelenre.


Folyton zúgott a fülemben a hangja, s amikor lefeküdtem fáradtan, kialvatlanul, az első dolog, ami megláttam a csukott szemem mögött, az a kék szempár volt. Az övé.

Az öreg hajó mosolya, a fáradt test szerelme, a hatalmas hullámzó kék. Minden együtt. Meg volt benne a jó és a rossz együtt. Féltés, és közöny; baráti érdeklődés, és valami hihetetlen túlfűtött vágy.



Beleégett az egész a fejembe, talán a szívembe is. De az a legfontosabb, hogy nem bánom. Elvarázsolta azt a hétvégét, a városból semmit sem láttam. Mégis olyan vigyorral hagytam el Őt és  mindenséget.


Majd erre is építkezhetek, s tanulhatok belőle. Minden rendben lesz velem ígérem. Nem felejtem, csak szép emlékké  alakítom.

Szeretlek benneteket srácok, hogy mellettem álltok mindig. Imádat a buksitokra.



szevasz tavasz, aliz most inkább rajzol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése