2010. december 28., kedd

ragasztó

Hány féle ragasztó van?
Most így hirtelen eszembe jut a blutek, a pillanat ragasztó, a stift, ami sosem ragad, cellux, szigszalag, technocol. Talán ennyi.
Mindenféle tárgyat megjavítanak, boldoggá tehetik az embert. Főleg, ha fontos az a tárgy.
Van még egy fajta ragasztó féleség, amit most az elmúlt pár napban ismertem meg. Furcsa, mert jó illatú, tényleg ragad, és szép zöldes kék szeme van. : )

Annyi kicsi szívet és lelket igyekeztem megragasztani, de az enyémmel nem sűrűn foglalkoztam.
Miért is? Úgy gondoltam van még időm itt barkácsolni, meg pepecselni vele. Aztán rájöttem, hogy hiába csinálnám most, én nem tudnám megjavítani. Nem értek hozzá. A sajátomhoz legalábbis nem igazán.
Már akkor rájöttem, hogy ez bizony más dolga..de kié?
Azok az állandó buta kérdések, és hülyeségek amik a fejembe mászkálnak. Fel tudnának falni belülről.

De amennyire meg akartam találni annyira nem sikerült. Hagytam, már őszintén szólva jobbnak láttam, ha senki se nyúlkál, mert csak még jobban összetörik, amit nem kéne.
Aztán csak úgy valahonnan elő került a ragasztóm.
Anyukám szokta erre azt mondani, hogy égből pottyant mese. Mint régen a tv-be..(egyszer az én rajzaimat is kivagdosták és mesét csináltak belőle. Irtó büszke voltam : ) )


Tény hogy mostmár nem kell se keresnem, se félnem. Azt hiszem ez mostmár így marad.




szevasz tavasz, aliz voltam: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése