2013. január 5., szombat

~ tökéletes

Egyre rövidebbek a nappalok, egyre hosszabbak az éjszakák.
Van, hogy másra vágyom, mint ami körülvesz. Teljesen másra. Olyan normálisra.

Nos, hogy kinek mi a normális, az megint másik kérdés.. Nekem az átlagos dolgok tűnnek normálisnak. Farmer, póló, óra, két beszélt nyelv, családalapítás 20 évesen.
Ezek mind normális dolgok, amiket én nem követelek meg magamtól. Sajnálom, hogy megbántom az embereket, pedig meg sem érdemelnék. Sajnálom, hogy nem felhőtlen a kapcsolatom a szüleimmel. Sajnálom, hogy az időmet számukra felesleges dolgokkal töltöm. Jó lenne, ha ők is látnák azt a hihetetlen világot, ami körbe vesz, és mibe beleneveltek.
Sajnálom, hogy ezt mondom, de anya, apa:
A ti hibátok, hogy álmodozó vagyok. Gyerekneveléshez ugyan nem értek, de tudom ti mit követeltek, és tudom, hogy én ennek a szöges ellentéte vagyok. Mást vártok el tőlem, mint amit megtanítottatok nekem. Én úgy nőttem fel, hogy azt mondtátok bármi lehetek, ha igazán küzdök érte. Most küzdök, harcolok saját magam, és ellenetek, a vizsgákkal, a vetélytársakkal.. és erre vállveregetés helyett csendet kapok. Mélységes, és szívet szorongató érzést, hogy nem hisztek a sikeremben.
Elhitettétek velem, hogy boldogsághoz az kell, hogy a szívemre hallgassak, hogy szeressem az embereket, és hogy sose hazudjak.

Talán nektek nem vagyok tökéletes. Talán nem lesz diplomám, és két csillió nyelvvizsgám. Talán sosem lesztek büszkék.




Felelőtlenül ugrált az utcán, kockás ingjén a gombokat nyomogatva. Farmer és deszkáscsuka. Vörös haja és zöld szeme volt. Barátságos tekintet, hatalmas vigyor.
Az emberek ennyit láttak belőle. Megadta a módját, hogy tökéletesnek tűnjön az élete. Sőt, színészkedésre adta a fejét.

Elveszett ez a 2012 is.
Szebbet és színészkedés mentesebbet. Köszönöm a sok követőt, és olvasót. Szerelmet és barátot.




szevasz tavasz, aliz voltam. 2013

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése