2010. november 21., vasárnap

diskurzus

*támdárámdárárám támdibumdibábám

- nyomaasd nekiii ! : D

*nyekk

- most elrontottam maittad : \
- bocsii, kezd újra..

*támi dámi bum hábi mábi dum

- ez annyira tetszik *.*

*nyeek

- most miért kellett megint beleszólni ?!
- nem tudom, bocsánat, tényleg nem akartam, csak tetszel.. izééé tetszik. ^^
- o_o
- most miért nézel így ?
- semmi, azt hiszem félre hallottam : )
- mit?
- ajj mindegy, játszok valami mást.

*táráám dábidubiii rárám

Gondolja magába: " kussolni kéne, ugye? "

*nyeeek

- hát én ezt nem hiszem el ! miért kell annyira nézni ?!
- neked minden baj? : D
- igen, mert nem hagysz művészkedni, ellopod a buta fejem. : O
- dájó : $
- hát nem igazán : D
- nekem az : )tudom, hogy neked nem, de nem érdekel ! legyél durcás !
- nem tudok. abban is megzavarnál.
- na ez most egy vallomás akart lenni?
- nem, csak megismételtem, amit félrehallottam.
- hogy mit ?
- amit mondtál.
- nem mondtam semmit sem.
- akkor menj már innen...


olyan furcsák vagyunk mi emberek. : )

szevasz tavasz, aliz voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése