2010. június 15., kedd

to miss somebody.


Mai napot feljegyzem a szívembe.

Szeretlek nagyon, hiányzik minden, minden ami hozzád köt.
Minden, ami a miénk volt, amit mi okoztunk, amin mi mentünk keresztül.

Felejthetetlen élmény és barát vagy.
Lételememmé váltál pár röpke év alatt.
Csak egy gyűrű és egy ing maradt nekem belőled. A sok-sok emlék meg csak fájdítja és egyben örömmel tölti el a pici szívem. : )

Szeretném még hallani a füsttől rekedt hangodat.
Szeretném még látni azt a vigyort, azt a kacsintást.
Szeretném még érezni azt a meleget, ami végig futott rajtam mikor megöleltél.

Szerettem volna utoljára belefújni a hajadba.
Szerettem volna még utoljára elköszönni.
Szerettem volna utolsó puszit nyomni a piszkos homlokodra.


De nem lehetett. Pedig még a kedvenc számunkat is megtanultam, ahogy ígértem..

szép álmokat : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése