2010. június 28., hétfő

you're just a lost soul. i almost got it, i almost got you.

" Szeretném eltörölni a lehetetlent,
szeretném megtanulni a tanulságot,
szeretném kimondani az igazságot,
szeretném kiadni minden bánatomat. "


És ez mind megtörtént. Mostmár úgy érzem, teljesen új vagyok, kicseréltek, jobbá tettek.
Igazam volt, hogy egyedül nem fog menni, viszont abban tévedtem, hogy ki, vagy mi lesz nekem a megoldás.

Csinálok egy időkapszulát, amibe egy marék port szórok. A hozzád fűződő emlékeim homokát. Bár nem sok.
Mellé rakok egy napocskát, a szívem egy darabját.
Hisz azt már sajnos nem vehetem vissza tőled, pedig nem érdemled meg. Lehet ez erős volt. De értsd meg kérlek, én másnak ismertelek meg. Valaki mást láttam a szemeidbe, valaki mást kerestem a tekintetedbe. Én vagyok a hibás. Makacs módon Őt akartam, mikor Te voltál. Úgy éreztem, ha Veled vagyok, akkor Vele vagyok. Már nem hiányzott annyira. Azt hittem ismerlek, pedig nem Téged ismerlek, hanem D - t.
Egy kósza ötlet volt az egész. Belebuktam, mert Te más vagy.

Szeretnélek megismerni Téged.

: )


fáradtan, de boldogan búcsúzom ma.
szépéjt :]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése