2010. július 25., vasárnap

5 am


Hajnal hasadt, mikor az eső kopogtatott az ablakon.
Aztán az ajtón.
Kinyitottam neki, de nem jött be, mondván, 'csak beköszöntem.
Rázártam az ajtót és viszafeküdtem az ágyamba.
Hiába, az álmomat elűzte az eső.
Ilyenkor már képtelenség visszatérni. Pedig milyen édes álom volt. Édesebb mint bármikor.

A konyhába mentem, és próbáltam inni egy csésze teát, de mikor megfogtam a kannát, rájöttem, hogy tegnap ittam meg az utolsó cseppet.
Inkább tejet iszok.
De valami csiklandozza a lábamat. Hátra fordulok, hátha álmomban iszom a tejet, és hátha Ő csikizi a lábfejem( eléggé valószínűtlen még egy álomban is ). Ez nem álom, egy hangya mászott rajtam, apró, mocskos lábaival furikázott a lábujjaim között.
Megijedtem egy pillanatra, és észre vettem nem csak egy hangya van a konyhában..
Egy egész boly szállta meg a lakást, és én nem vagyok az a gyilkos típus.

Hát ha egyszer muszáj..

Mikor már úgy tűnt, hogy készen vagyok, újabb erősítés jött. Belefáradtam, ott hagytam őket.

Egy újabb kísérletet tettem még arra, hogy viszaaludjak, de nem igazán jött össze. Inkább lefürödtem, és elkezdtem végre a napomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése