2010. július 11., vasárnap

hol van?

Tudom, hogy olvasod a blogom, tudom, hogy úgy teszel, mintha nem lennél jelen.

Bocsánat, kérlek ne fordulj el tőlem, mert kezdek belebolondulni.
Tudod nagyon jól, hogy nem vagyok egy magabiztos ember.
Kicsi vagyok még ahhoz, hogy felnőtt döntéseket hozzak.
Te felnőtt vagy, hát segíts azzal, hogy előre látsz.

Azt mondtam, inkább hagyjuk egymást.
Azt mondtam, nem akarok találkozni.
De mégis kimondta, hogy kiléphetsz csak úgy az életemből?

Pontosan akkor kellett volna kicsit jobban megerősíteni engem, amikor elmentél.
Meg akarom oldani ezt a helyzetet.
Nem akarlak téged is elveszíteni.

Gyermeki gondolkodásom van, bármit is mondasz, ez így van. Keresem a legegyszerűbb utat a boldogsághoz.
A kérdésed nem gondoltam át eléggé.
Most, hogy jó pár napig eltűntél, azt hiszem tudom a megoldást. Mondtam butaságokat, de bocsánatot is kértem. Nem volt a céljaim közt, hogy téged bántsalak, vagy hogy csalódj.

szia kis herceg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése