2010. július 8., csütörtök

huss! cafat.


Valami nagyon nincs rendben mostanában. Oly sok minden tűnt el, és került elő.
Nem vagyok boldog, és mégis.
Úgy érzem túl sok ember van körülöttem. Mint a legyek egy romlott húscafat körül. Ellepik és felfalják. Igazán nem is ízlik nekik, csak esznek a fennmaradásuk miatt.

Most zárom a kaput. Nem engedek be senkit.

Vannak, akik mindig a váramon belül vannak. Sosem sétálnak ki onnét, és jól érzik magukat így is.
Vannak, akik csak a küszöbön ülnek, és néznek fel a legmagasabb toronyhoz, a céljukhoz, melyhez talán sosem jutnak fel.
Vannak, akik kívülről dörömbölnek az ajtómon,
és
vannak, akik sírva könyörögnek.
Vannak, akik az árok előtt állnak, és várják a kezdő lépést, hogy a kapuhoz jussanak.

De senki sem akar igazán bejutni.
Csak addig akarják a várat ostromolni, míg nem kapnak szabad utat.
Amikor én zárok, ők próbálnak jók lenni az én szememben.
Mikor én nyitok, ők már más várnál kopognak.

Próbálok elvonatkoztatni a rossztól, de néha nehezemre esik.
Bárcsak olyan lennék mint Ő. Mindig boldog. Mindig nyitott. Mindig csenevész.

Hiányzik az útmutatásod.
Vállamon nehéz teher a szeretet, nem könnyíti meg az életet. Csak málhás szamarat csinál belőlem.
Szeretnék végre megszabadulni a terheimtől, attól a pár embertől.
Szeretnék végre boldog lenni a barátaimmal, szerelem nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése